Sunday, October 05, 2014

Entry 62 | 90 = Korban Aidiladha.

Alhamdulillah.
 
Genap seminggu zah kehilangan anugerah Allah Dari rahim ni.
 
Sempat merasa 5 minggu FASA kehamilan yang meletihkan,
emosi tak stabil dan kerja nak tido je....
 
Cerita dia macam ni. Sabtu lepas ( 27 september 2014)
zah buat pregnancy test sebab memang kuat instinct kata zah preggy.
Laju he double line tu kuar. Tunjuk kat husband...
Diapun dah senyum dah..
teruja sangat dapat peluang ada baby lagi...hihihi..
 
Tapi isnin tu..zah out station ke kuala Lumpur.
Sampai je tempat kursus..zah g toilet..
nampak ada kesan darah...
Kemudian rasa sakit macam contraction tu.
.subhanallah kuar ketul-ketul darahnya.
Tp zah buat mcm biasa je..siap kuar outing juga dengan kawan-kawan.
 
Hari kedua kursus.
Sehari dalam bilik kuliah memang terasa sakitnya.
Masa ni memang banyak darah turun.
Hari ketiga pun sama.
Zah dah balik Penang masa ni.
 
Khamis jumpa doktor,
scan dan doktor sahkan baby dah takde.
Sepanjang 3 hari sebelum jumpa doctor zah amik supplement shaklee.
 Vitalea, vitamin c Dan b complex.
Alhamdulillah masa scan doc kata cantik elok je rahim tak bengkak.
 
Antara sebab zah rasa miscarriage adalah stress.
Memang FASA stress di pejabat baru ini menyakitkan sangat.
 Korang doakan zah kuatla ye.
Selamat hari raya aidiladha korang.
Berpantang mood is on.
Hihi
 

1 comment:

Hayatie Hashim said...

take care zah... ianya suatu pengalaman...insyallah ada rezeki pasni ;)

Google+ Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Send a Dozen Roses at WiddlyTinks.com
Web Analytics