Wednesday, August 20, 2014

Entry 47 :90 ----> Testimoni Set Bajet Inch Loss Shaklee

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
 
hari ni Zah nak kongsi satu testimoni set bajet inch loss yang digunakan oleh seorang sahabat maya saya.
 
Jom baca jom pengalaman beliau.
 
Lepas hampir 7 bulan amalkan set kurus shaklee, saya berjaya mengurangkan lemak di bahagian perut, pinggang, lengan..

Lepas lahirkan anak ke-2, berat badan seolah dipa...
m-pam..

-workout, control makan kurang berkesan sebab dalam badan saya banyak toksin..
Saya pernah mencuba produk lain tetapi hampa..
 
Tapi saya bermula hanya dengan set bajet...
Atas nasihat, dia sarankan saya bermula dengan:
~alfalfa - detoks toksin
~lecithin - pecahkan lemak

Sebulan saya mencuba badan saya mengalami kelainan tetapi saya xleh kawal selera makan..

So saya add on:
~ESP - bantu kenyangkan dan bina otot (sebab berdiet tisu badan saya menggelebeh)..

Alhamdulillah semuanya serasi dengan saya..
Malah kulit saya bertambah cantik..

So untuk Syawal baru ni, saya boleh melaram dengan pakaian yg xpernah muat untuk saya pun..

Teruja dan skrg masih teruskan untuk menyusutkan lelemak..

Berat sblm 92kg
Berat slps 83kg
Masih nak turunkan lagi kepada 75 kg..
 
 

 
Boleh beli terus dengan menggunakan link berikut  :- { Alfalfa dan Lecithin}
 
atau waasap/sms/weechat 019-4142469
Zah akan bantu anda dalm misi nak slim dengan kos yang rendah :)


No comments:

Google+ Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Send a Dozen Roses at WiddlyTinks.com
Web Analytics