Monday, August 04, 2014

Entry 41 : 90 >>> Selamat hari Raya Aidilfitri . Maaf Zahir Batin.

Alhamdulillah, dah kembali bekerja selepas 9 hari cuti. Perasaan bercuti memang seronok tahap gaban la..maklumlah...ibu dan ayah juga 2 orang adik Zah turut beraya bersama kat rumah, riuh rumah zah dengan 4 orang anak-anak...Akmal, Aqilah, Amani dan Aniq.
 
Seronok juga sebab raya 1st tu, jatuh ulangtahun Zah yang ke 31 tahun, terima kasih Allah ke atas nikmat-nikmat yang Allah berikan...berkumpul satu keluarga memang best sangat!
 
Ok meh layan gambar Zah anak-beranak...
 
 
 
 
Raya 1st, tema kami sof pink purple..persalinan ni kami semua tempah masa g vietnam hari tu...So baju raya memang siap awal..tak pening kepala nak tempah macam selalu....hihihi...
 
 
 
Tahun ni, anak-anakpun dah besar...dah pandai nak pakai baju baru, akmal bangun awal..mandi sunat aidilfitri...teruja sangat dia...songkok tu beli malam raya..opah sponsor....hihihi sian dia demam ni, badan sedikit panas pagi raya tu..

 

Kak Ngah Aqilah, lagila banyak cakap raya ni...kemain dia...bila pakai baju kurung nampak sangat dewasa...hahaha...mulut pot pet pot pet..makan pun non stop...alhamdulillah.


 
 
adik amani, paling banyak melekat dengan bonda...ke mana sahaja berkepit ok..tp amanipun sporting, bonda masak..dia steady je..tak kacau, tak gaduh nak susu ke apa...tp lepas bonda pakai lawa-lawa..dia memang tak lepas la dari bonda...

 
 
Alhamdulillah, tahun ni...berpuasa best, rayapun best...puas hati sangat sebab memang zah kerja masak je...hahaha...seronoklah jamu ibu, ayah dan adik-adik makan...anak-anakpun non stop makannya...

 
Nampak mereka besar dah kan?
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Di kesempatan ini, Zah ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri.
Maaf zahir batin.
terima kasih kerana sudi jadi pengunjung setia www.izzahazfar.blogspot.com
 
with love,
izzah
 
 
 
 

 
 
 
 

Google+ Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Send a Dozen Roses at WiddlyTinks.com
Web Analytics