Wednesday, July 16, 2014

Entry 32 | 90 -----> Saya dan Set Kesihatan Optimum

Alhamdulillah.
Bulan puasa dah sampai ke pertengahan bulan.
Apa yang Zah perasan. Bulan puasa 1435H tahun ni memang berlainan. Badan yang penuh nutrisi dengan Set Kesiatan Optimum lebih bertenaga. Lebih hebat pencapaiannnya dan lebih cergas dari bulan-bulan puasa yang pernah zah lalui sejak ada anak ni.
 
Wah!...
Apa dia Set Kesihatan Optimum ni?
Set Kesihatan Optimum ni terdiri dari 3 Jenis Vitamin untuk semua orang. Ye..semua orang yang mahu menambah baik kehidupan mereka...mean..bukan ibu yang menyusu je sesuai...untuk ayah..untuk anak-anak yang berusia 12 tahun ke atas....
boleh mengamalkan 3 jenis vitamin berikut.
 
Vitalea
Vitamin C SR
B Complex.
 
Macam zah yang masih menyusu ni.
Selain sahur yang penting. Makanan berbuka yang berkhasiat dan air yang secukupnya.
 Zah juga mengamalkan 3 vitamin wajib ambil sebelum waktu imsak.
 
Kesan dia?
Zah memang perasan.
 Tak perlu nak curi waktu 10 minit tido waktu zuhur
walaupun zah akan bangun jam 4 pagi setiap hari. Alhamdulillah. Jam 5.00 petang masih gagah perkasa.
Balik kerja masih tangkas memasak.
Even kat ofz masih memerah macam biasa.
 Balik menyusukan amani macam biasa.
Zah rasa badan zah lain.
So korang.
Masih tak terlambat nak mencuba Set Kesihatan Optimum ni.
 Boleh beli hari ni.
Tahan sampai 6 bulan untuk Vitamin C SR tu. B Complex tahan 4 bulan.
 Vitalea pun tahan 2 -4 bulan...
 
Pada Zah. Melabur untuk kesihatan diri adalah ibadah.
 InsyaAllah.
ALLAH sayang kita yang usahakan?
 Tubuh sihat lebih mudah dijaga dari tubuh yang sakit dan perlukan rawatan.
Saya dah.
Saya mahu anda juga sihat dan gagah!
 
 
Izzah | 0194142469
Bukan penjual semata-mata.
Saya pengguna yang sukses!
 
[ Klik Gambar untuk Pembelian terus ]
Set Kesihatan Optimum

No comments:

Google+ Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Send a Dozen Roses at WiddlyTinks.com
Web Analytics