Friday, July 11, 2014

Entry 31 : 90 > Saya Kini Bukan Dulu

Alhamdulillah.

Sejak mengenali Shaklee secara sepenuh hati pada 3 Disember 2013. Zah dah mula mengamalkan banyak benda yang mengubah totally jiwa, pemikiran, momentum dan keberserahan pada Allah.

Setiap bulan, momentumnya lain. ...

Setiap hari, perasaan mahu dan mahu dan mahu lagi bertambah.

Mahu apa?
Mahu duit semata-matakah?

Tidak dinafikan shaklee banyak membantu zah dan suami.

Tetapi paling seronok bila zah juga dapat bantu orang lain.

Kak ---> berpantang dengan shaklee best!
Kak ---> mak ayah saya tak sakit lutut dah.
Kak ----> berat saya turun 5kg dah ni...
kak-----> tak letih dahla menyusu kali ni..

Yup.
Saya happy dapat share dan bantu orang lain.

Malah ada dah team saya yang dapat
 jana 4 angka sama banyak dengan apa yang saya dapat.

Anda?
Kalau mahu.
Tahukan cari siapa.
InsyaAllah.
Dia juga yang akan bantu gerakkan hati kita.
 


 

No comments:

Google+ Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Send a Dozen Roses at WiddlyTinks.com
Web Analytics