Thursday, July 10, 2014

Entry 30 : 90 >>>> Set Kesihatan Optimum Untuk Anda Ibu hebat!

Anda ibu menyusu seperti saya?

Yang menyusunya non stop usai berbuka.
Dan disambung-sambung kerjanya sehingga waktu sahur.

Kemudian....

Usai sahur, bersiap dan perlu pula bersiap untuk bekerja.

Di pejabat, mahu sambung tidur tapi kerja atas meja menanti.

Cuba amalkan 4 benda ni.

Vitalea - si multivitamin yang hebat. Bagi anda tenaga dan kelesuan di ketak tepi.

B complex - membuang rasa stress dan menenangkan jiwa.

Vitamin C - memberikan kesihatan optimum dan wajah yang lebih cantik.

Ostematrix - membantu tulang lebih sihat dan hilangkan lenguh-lenguh pinggang kerana tido mengereng semasa menyusukan.

Cari saya ya.
Saya pengguna.
Saya ibu.
Saya pernah rasa tak larat dulu.
Itu dulu.

Alhamdulillah.
Tahun 2014.
Saya ibu, isteri dan pengguna yang sukses.
 
 

Klik Gambar untuk pembelian : Boleh Pilih Ikut Keperluan atau ambil semua untuk kegunaan anda. Saya akan hubungi sejurus pembelian dibuat.


 
 
 

No comments:

Google+ Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Send a Dozen Roses at WiddlyTinks.com
Web Analytics