Monday, July 07, 2014

Entry 28|90 -> Tips Muka Cantik dan Lebih Anggun Raya Aidilfitri.

Situasi waktu Hari Raya.
 
Ish lama tak jumpa hang no.
Awat muka hang macam kawah berapi ni.
Lubang sana lubang sini.
Atau.
Wei makin lebar hang la ni.
Patutla anak tiga dah...
 
Situasi hati.
 
Giler geram dengan makcik mulut kepoh ni.
 Rasa mcm nak cili je...hahaha astagfirullah...
 
Penyelesaian.
 
So ada cara bila balik kampung kali ni kita dah tak rasa malu
dan rasa tak nak balik kampung tu bersarang dalam jiwa adalah..
Amalkan 1 sudu teh vivix dan
1 sachet colagen powder dari shaklee
 yang memang terbukti berkesan. InsyaAllah kita usaha.
 
Allah jua yang mengizinkan.
Balik kampung dengan lebih berkeyakinan walau anak berderet.
Pertanyaan lanjut cari zah ye.
Zah bagi tips lain lagi.
InsyaAllah sama-sama bantu untuk lebih sihat.

Oh ye - nak mudah boleh terus klik link ini.
Beli tanpa ragu. Guna tanpa tunggu.
 
0194142469 | izzah
 

No comments:

Google+ Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Send a Dozen Roses at WiddlyTinks.com
Web Analytics