Thursday, December 05, 2013

Selamat Ulang Tahun Ke Tiga : Nurul Aqilah Irdina

Alhamdulillah,
Anakanda bonda dan ayah yang comel ni berusia 3 tahun hari ni.
Syukur kerana dia membesar dengan sihat.
Aqilah Irdina budak bijak yang menyusu 2 tahun 11 bulan dengan bonda
anak susu ibu!
 
Aqilah Irdina dah diaper free sejak 2 tahun 9 bulan
Dah tak minum botol susu tp minum susu bonda sampai umur 2 tahun 11 bulan.
ish bonda pula rindukan kak ngah irdina ni.
 
 
 
 Aqilah Irdina memang mudah dijaga sejak kecil.
Umur dia yang agak rapat dengan abang long
buat hubungan mereka dua sangat akrab.
biasalah gaduh sikit-sikit
adat kan..tp kalau ikut apa yang opah sampaikan hari-hari
mereka berdua baik je.
Alhamdulillah...
 
 
 
 


Aqilah dengan adik?
walaupun adik lahir dia masih menyusu
tak pernah lagi dia marah adik asyik menyusu dengan bonda
memang sangat mudah Aqilah ni.
yang Zah tau, Aqilah dengan amani pun dah rapat.
best je dua beradik bila nak menyusu dengan bonda.
 

 
InsyaAllah Kakak Aqilah Irdina akan bersekolah tahun depan.
Macam cepat sangat masa berlalu.
Sejak abang dia masuk sekolah
diapun dah pandai dah.
Alhamdulillah,
Dah boleh baca doa, baca al-fatihah pun laju je.
kalau bab bercakap tu
memang mulut dia ringan..
 
 
Selamat Ulangtahun Nurul Aqilah Irdina
Semoga Aqilah Irdina panjang umur dan murah rezeki.
Bonda.Ayah.Abang dan Adik
sayang aqilah selalu.
 

1 comment:

Nur Aini said...

slmat hari lahir irdina...sebaya dgn anak auntie...moga irdina jadi yg taat pada mama ayah, taat pada agama...muahhh

Google+ Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Send a Dozen Roses at WiddlyTinks.com
Web Analytics