Friday, July 05, 2013

Bila Rasa Tak Sihat

Tapi doktor kata ok

rasa macam....

apalah penyakit dalam badan ni.

Doktor tanya, rehat mesti tak cukup.

Saya jawap, ok je..tido lena

tapi bila En. Suami beria-ia kata wife dia tido tak lena

sebab menyusukan anak dia

rupa En. Suami dia perasan jugak..

ingatkan tido mati :p

Risaunya kalau Amani jadi kakak cepat sangat

Rabu lepas,

Zah tetiba rasa gelap pandangan masa kat office

Rasa sesak nafas sikit

Macam oksigen tu tak cukup

Terpaksa rest kat office,

petang terus zupp jumpa doktor

Doktor tanya macam-macam

Macam-macam dia periksa

sampaila ke UPT Test.

gulp..berdebar juga...huhuhuuh

hasilnya, doktor kata Zah tiada masalah

emm...doktor bekalkan multivatamin, vitamin c dan b-complex

and bekalkan sehari MC - suruh rehat

Qaireen Amani yang baik sepanjang bersama bonda semalam :)

Malam hari, husband urut satu badan.
dia minta saya rehat bebanyak,
emm, dahla nak puasa ni kan.
risau juga dengan konsisi diri.

oh ye, dalam tak sihat ni
zah masih menyusukan amani
dan aqilah
cuma amani lebih kerap
aqilah tu bila zah rasa dah penuh, dan malas nak perah :p
so zah tak sihat bukan sebab tandem nursing

apapun, hari ni dah masuk keje
tak sabar cuti esok lusa tulat
penang cuti 3 hari.

Salam Hujung Minggu
doakan saya sihat ya!

sayang dari hati,
izzah

No comments:

Google+ Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Send a Dozen Roses at WiddlyTinks.com
Web Analytics