Friday, May 10, 2013

Qaireen Amani dengan Ayah

Alhamdulillah, Allah sangat mudahkan saya..
Bila Amani lahir...rasanya abang sayang saya ni banyak sangat membantu.
dia banyak bantu bila saya rasa sangat penat, sangat stress kadang-kadang..hihihi
lega sangat....Amani sejak lahir, memang ayah banyak dukung.
Ayah banyak sembang sampai hari ni
Amani pantang tengok ayah
Ayah tak pegang sehari comfirm Amani meragam.

Amani anak dara kesayangan Ayah

Jujurnya, hidup Zah sebagai ibu anak tiga
banyak disokong dan dibantu oleh insan bergelar suami dan ayah pada anak-anak kami.
Yup, macam dia ni adalah pelengkap,
bila suami kata dia perlu out station...
mulalah hati ni gelabah dan gundah gulana
macamana agaknya nak handle 3 anak seorang.
Terutama Amani yang sangat manja dengan ayah.
Tapi Alhamdulillah,
Allahkan adil.
Amani ok je bila ayah takde...
Akmal dan Aqilahpun
leganya...

Tengok lasak tak anak dara kesayangan ayah dia ni...sampai senget-senget nak turun dari dokongan ayah.

Tips jika anak meragam...bagi susu tak nak, dukung tak nak..buai tak nak..
serahkan anak/bayi kita pada suami..
insyaAllah redala tangisan budak tu :)

yup,
amani dalam pantang pernah satu masa tu meragam tak hingat
jenuh zah buat memacam
last-last bagi kat ayah dia..
terus senyap..boleh je tidur atas pangkuan ayah.
dan jangan tak tahu
getaran suara ayah akan buat anak tenang :)
cubalah..insyaAllah..menjadi..

~ Ayah kursus, hari ni baru jumpa lepas 4 hari takde ~  

2 comments:

tenku butang said...

done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

ily♥ said...

betullah...pernah juagk anak meragam mcm tu...semuanya serba tak kena...bila bagi kat suami, sekejap je dah daim dan terus tidur..hehe~
amani comel...chubby sgt..geram tgk pipi dia..

Google+ Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Send a Dozen Roses at WiddlyTinks.com
Web Analytics