Tuesday, May 14, 2013

Aqilah Irdina penawar duka ayah :p

 Dah buat entry pasal amani dengan ayah.
akmal dengan ayah.
hari ni aqilah irdina dengan ayah pula :)
baru adil dan amanah gitu :p

Amani dengan ayah macam belangkas.
sejak bonda ada adik,
banyak masa bonda dengan adik
Aqilah ok je dengan ayah
yup,
ayah peluk bagi tidur pun ok
ayah mandikan pun ok
ayah tukarkan lampin kain pun ok
takdelah nak bonda je..senang hati bonda.
bak kata ayay, masa kecil ditimang ibu
bila dah berhenti menyusu ayah timang takpe :)


Takde pula gambar aqilah dengan ayah yang elok,
terjumpa gambar ni.
Aqilah sangat manja dengan ayah
Ayah pula pandai ambil hati Aqilah
selalunya ada permintaan Aqilah yang ayah ikutkan
tp bila ayah tak turutkan, Aqilah akan buat muka muncung mata ke atas
merajuklah kononnya.


Aqilah Irdina ni sangat lasak budaknya
seorang yang banyak cakap
dan mudah diatur.
kiranya sekarang, kalau bonda dah tidur dulu dengan adik
dia ayah yang akan uruskan.
Alhamdulillah, mudah sangatlah.
kekadang rasa juga sedih
bila terjaga tengah malam
tengok elok je aqilah dengan akmal tidur bersusun.
ayah yang urus.
tq ayah sbb bantu urus aqilah ye.

~ masih dalam proses potty training, hujung minggu tak cukuplah kena cuti seminggu juga baru selesai kot ~

No comments:

Google+ Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Send a Dozen Roses at WiddlyTinks.com
Web Analytics