Thursday, March 21, 2013

dah sihat :)


Seronok jika ditakdirkan saya bekerja sendiri dari rumah.
Tapi saya tahu itu tak mungkin.
Orang lain mungkin boleh..hihihi tapi saya tak

Sejak ada amani,
rasa mcm tak cukup je masa yang ada
24 jam tu tak cukup
Allahuakbar
macam tak bersyukur pula

tahu-tahu Akmal dah pandai baca alif ba ta
lancar berdoa
malah dah pandai satu dua tiga

tahu-tahu Aqilah dah boleh bercakap mcm abang dia
dah boleh tiru apa yang abang dia belajar kat sekolah
 zah dan suami sangat pasti bila 
angah ke sekolah tahun depan dia boleh buat lebih baik :)
mudah menerima anak perempuan zah sorang ni.

Amani,
tak sabar nak tunggu dia besar
hihihi tp kalau dia besar
bonda pula rindu

Alhamdulillah,
saya dah sihat sedikit
masih batuk tp tak teruk

cuma amani sedikit panas semalam
takpe, dia membina antibodi insyaAllah
hari ni pengasuh amani kata dia dah ok..

otak tepu nak menulis
semoga kita semua dilindungi Allah hendaknya :)

 


1 comment:

tenku butang said...

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Google+ Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Send a Dozen Roses at WiddlyTinks.com
Web Analytics