Saturday, February 16, 2013

Ulangtahun Perkahwinan : Enam Tahun Cinta Aku Dan Dia.

Alhamdulillah, enam tahun sudah hari ini.

Melihat anak-anak yang semakin bertambah..
menambah lagi rasa syukur kepada Allah.

Saya dan dia saling mencukupi kelebihan dan kekurangan diri

Saya dan dia saling menerima, memahami
dan menyintai apa yg ada antara kami.

Apa ada selepas enam tahun?
Saya ada dia
Dia ada saya
Kami ada akmal
Kami ada aqilah
Kami ada amani

Menyerikan lagi ikatan dua hati ini.

Ya Allah, jika ada rezeki dilangit.

Turunkanlah kepada kami sekeluarga
Jauhi keluarga kami dari syaitan yang mahu
membinasakan gedung pahala kami.

Doakan keluarga kami ini bahagia hingga
syurga dan jodoh kami sehingga akhir hayat.

Love infinity.
Izaah dan zaidi.



3 comments:

deena awanis said...

happy anniversary kak izzah!

myfreeminded said...

Alhamdulillah, pejam celik dah 6 tahun bersama ye. Moga kebahagian itu berkekalan dalam rahmat Allah. :)

izzah azfar said...

terima kasih :)

Google+ Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Send a Dozen Roses at WiddlyTinks.com
Web Analytics