Friday, November 16, 2012

3rd Pregnancy : 38 weeks dan masih menanti

Alhamdulillah, dikurniakan kesihatan yang baik hari ni..baru balik dari KS Wan & Liow Maternity Centre..ada temujanji dengan doktor...semua ok, bp ok, urine ok...berat tak naik..hehehe tak naikpun boleh tahan juga angka timbangan tu...seriau Zah..Estimated baby weight 3.2kg dah..adik ok..duduk di laluannya...sudah 2/5 di laluan rahim..hopefully, baby adik boleh kuar dalam masa terdekat...




Hadiah untuk baby adik...hospital dah bagi..saya amik je..hehehe..Alhamdulillah,sepanjang mengandung saya belum terima sample susu pengganti susu ibu...Keputusan saya masih sama seperti dulu, baby adik akan dapat susu terbaik didunia insyallah...Baby adik juga akan teruskan legasi along n angah yang memakai cloth diaper :-),Asuhan secara alami amat menguntungkan saya dan suami, kami tidak terbeban dengan perbelanjaan susu mahupun lampin pakai buang.

Anda bagaimana? mahu syer dengan saya?

2 comments:

JaSSNaNi said...

bestnye.. x sabar kan.. :)

izzah azfar said...

jass : yup,memang tak sabar.

Google+ Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Send a Dozen Roses at WiddlyTinks.com
Web Analytics