Tuesday, June 26, 2012

3rd Pregnancy : Shopping sudah?

Eh takde-takde...selagi tak nampak gender, selagitu bonda tak shopping :)

btw, untuk baby adik kali ni, rasanya bonda kena beli beberapa keperluan baru

terutama, tuala, lampin tradisional dan baju serta sarung kaki tangan

sebab masa Kakak Irdina dulu, recycle abang long Akmal punya barang

kebanyakan barang dah lusuh, sebab pakai sungguh-sungguh..hehehe

lampin tradisional pula memang guna buat macam-macam

dari jadikan as a lampin, boleh jadi kain bedung sampailah

kain buat lap-lap masa jalan-jalan,

baby adik, untuk menghilangkan kegusaran di hati bonda ini

bonda mahu menyambut kamu dengan sedikit kelengkapan baru :)

Oleh kerana kamu masih malu-malu mahu tunjuk jantina

bonda ambil semua rekaan..hehehhe

Pororo Cloth Diaper

Pororo Cloth Diaper
* Orang tua-tua kata nak beli barang kelengkapan bayi jangan beli awal-awal, tp kalau beli saat-saat akhir pula bonda dah tak larat nak shopping lama-lama, mana nak cuci kelengkapan lain lagi...emm...:) - mengikut pengalaman Zah yang dah ada dua anak, cukup 7 bulan je semua persediaan dah selesai, minggu-minggu akhir tu hanya menanti kehadiran permata hati je...hehehe *

No comments:

Google+ Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Send a Dozen Roses at WiddlyTinks.com
Web Analytics