Wednesday, May 23, 2012

Ayah @ Bonda : Anak-anak rapat dengan siapa?

macam Zah, anak-anak bila tidur memang suka dengan bonda depa..
ayah kata bonda ni isi banyak..hahha so anak-anak sentiasa 'warm' 
bila peluk bonda

baik abang long akmal
mahupun kak ngah Irdina
kalau tidur
seorang sebelah kanan bonda 
sorang belah kiri bonda

abang long akmal yang selalu mengalah
dia tak kisah kat manapun tidur
janji dapat sikit bau bonda dah cukup..

beza dengan Irdina yang mahu sentiasa dekat dengan bonda
bonda kalih sikitpun dia leh sedar
nangis, pastu minta peluk balik

cuma bila perut dah besar sikit ni ada beberapa posisi tidur yang diperlukan
kalau tak, sesak gak nafas zah..huhuhu
Irdina dan Akmal anak yang baik
alhamdulillah, mudah dengan mereka
ayah selalu kata berkat susu bonda
anak-anak jadi taat
insyaAllah, usaha juga tu

btw, kalian bagaimana?
anak-anak Zah hanya rapat masa tidur,
waktu-waktu lain ada juga mereka cari ayah..
contoh bangun tidur..
nak makan,
kalau nak minta mandikan pun ayah ok je :)
Alhamdulillah...suami banyak membantu.

*rindu anak-anak, baca blog kawan-kawan cerita pasal anak-anakpun leh kuar ayaq mata..emosi bonda yang hamil 13 minggu :p*

2 comments:

Nanak said...

sama dgn sy zah, masa tidur mmg melekat dgn sy tp asal buka mata terus cari daddy..hehe..mcm semalam daddy nak pegi main bola pun siap nangis2 nak ikut..last2 daddy bw juga..mommy nak ambil pun dia tanak..haha

Irfa said...

semestinya ibu.sbb byk masa dgn ibu.malam2 nak tido mesti cari ibu.nak beli sesuatu baru cari ayah ;)

Google+ Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Send a Dozen Roses at WiddlyTinks.com
Web Analytics