Friday, April 27, 2012

Tekak tak sedap, abis makan apa hari ni ye?

Kali ni, tak lalu nak makan nasi...
kadang-kadang 3-4 hari tak makan nasi
so luch tengah hari ni zah g beli Mac'd
ayam goreng, kentang dan bubur nasi
kata tak lalu, tapi bubur leh lak..
minggu ni je kalau tak silap 2 kali dah makan bubur macd

pastu amik Mcflurry Horlicks..
sedap giler korang..


bubur nasi ni makan tak sampai 5 minit...hehehe

ok, takde entry berat...kepala dah bercuti..
tak sabar nak naik kapal terbang esok :)

2 comments:

~farah~ said...

sedap kan mcflurry holick tu, baru try kelmarin :)

jaja_NorLiza said...

balik keje ni nk singgah mc D nak beli mcflurry holick tu...cam best jer...

Google+ Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Send a Dozen Roses at WiddlyTinks.com
Web Analytics