Wednesday, April 18, 2012

Irdina Yang manis


alhamdulillah, semalam balik keje zah try breast feed irdina macam biasa
takde rasa sakit macam hari isnin tu..
maybe penyusuan waktu malam tak lama
sekitar 5-10 minit dalam 2-4 kali je..
tak sampai hati pula bila tengok irdina merengek-rengek nak susu
kebetulan masa ambil dia kat umah pengasuh
badan macam panas je..
malam tadi pun panas, Irdina ni kalau demam
dia suka menyusu
maybe menyusu buat dia tenang kot

Kalian,
If Zah diberi pilihan.
Zah mahu untuk terus menyusukan Irdina
tak sampai hati mahu berpisah susu
bagai bercerai talak tiada..
huhuhu over zahkan?

penyusuan bukan semata-mata susu sahaja
emosi, jiwa dan raga sangat-sangat memainkan peranan.
emosi zah pada irdina
emosi pada baby
Allahuakbar.

hanya Allah yang tahu.

salam kasih,
Izzah.

No comments:

Google+ Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Send a Dozen Roses at WiddlyTinks.com
Web Analytics