Monday, April 16, 2012

Cuti-Cuti Malaysia Lagi : Sabah di Bawah Bayu

Alhamdulillah

Tiket dah dapat :)
kali ni naik Mas lagi..

Date : 28 April 2012 - 1 Mei 2012

kereta dah tempah


Bilik pun dah tempah


kenapa pilih hotel ni?
sebab dekat dengan bandar dan senang nak cari makan :)
harga untuk bilik keluarga pun boleh tahan
termasuk sarapan pagi.

RM500  untuk 2 hari.




Untuk hari ketiga 
saje pilih hotel ni
dekat dengan pantai dan ada kolam mandi
kalau anak-anak sihat bolehla bawa depa mandi manda
hari ketigapun kereta tak ambil dah
so memang berkubang dan menghabiskan banyak masa
di hotel semata-mata dengan mandi di kolam dan air laut la nampaknya :)
harap cuaca ok,
bonda dan anak-anak sihat..
oh ayahpun sama



dua jiwa saya dan dan suami,
sebab sangat baik maka bonda dan ayah akan bawa kamu berdua jalan-jalan naik kapal terbang ya!

anak-anak, harap kamu berdua sihat :)
sianlah tengok korang sakit
btw, akmal dan aqilah tengah selsema 
nasib baik ok je makan ubat dua-dua ni.
semoga korang cepat sembuh
dan minggu depan kita jalan-jalan ye :)

korang..
dah plan bercuti tahun ni?
zah saje balik awal..
as per husband  request
sebab comfirm nanti tak boleh nak naik kapal terbang bila ....... :)


salam kasih,
izzah




3 comments:

Maisarah Zukri said...

waahhh bestnyer akmal n irdina nak pegi jalan2 ;)

izzah azfar said...

kak maisarah : best2..sebab bonda dah janji bawa kami jalan-jalan :)

ketikketok said...

Jom cuti-cuti unik Terapi Spa & Keluarga Mini Agro-Forestry Aromatherapy Village Cameron Highlands.

Google+ Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Send a Dozen Roses at WiddlyTinks.com
Web Analytics